Lägenhet till salu

Min chefs gamla chef (hehe) ringde mig idag och sa att hans son skulle sälja sin lägenhet. Han undrade om jag och Mattias var intresserade, för i sånna fall hade vi första tjing på den. (jag tror att man måste känna många här för att ens ha chans till att få en lägenhet här i sundsvall... annars är det kört.) Hur som helst! den är ju suuuper fin! Nyrenoverad, ljus och fräsch. Dessvärre är det en bostadsrätt och skulle då för oss kosta drygt åttahundratusen. (Kompispris.)
Jag tror liksom inte att vi är redo för det, tänk om vi skulle vilja flytta på oss en vacker dag. Fast å andra sidan är det inte alls svårt att sälja lägenheter här heller.  tänk vad mycket fint jag skulle kunna göra där! ;)
Summan av kardemumman, är någon annan där ute intresserad av en lägenhet här sundsvall, MITT i stan så hör av er till mig.  :-)
 Såhär ser den ut:
 

Kommentarer
Postat av: Tess

Tusen tack fina du, vad glad jag blir! :) Kram

2013-10-29 @ 18:48:14
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se
Postat av: sannas rum

Wow Gud vad fin! 800tkr är för mig som bor i Göteborg inte mkt, om ajg skulle vilja ha en lägenhet här i samma kvalitet så skulle den nog gå på det tredubbla :( Men jag förstår er, det är ett stort steg, och kanske inte värt att "binda" sig vid något såhär tidigt i livet, man har ju lång tid innan man blir "vuxen" (; hihi

Svar: haha ja jag förstår precis vad du menar... men det känns precis som du säger att jag ej är "vuxen" än.. haha.
ToweMickelsson

2013-10-29 @ 20:00:55
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0