Mezoyo

 
 
 
Okej, såhär såg min lördagskväll ut! Vi bokade bord på Mezoyo tillsammans med Alex och Evelina.
 
Vi valde olika rätter allihop, och jag tog gösfilen med smörade rödbetor, chevreost och kapris som är på bilden längst ner. Alex valde ankbröstet med serranoskinka sötpotatiscreme och karjohansvamp, Evelina tog renfilen med portabellosvamp rökt svartrot blåbär och polkabetor, samt Mattias tog den fjärde och sista rätten  lammytterfilen med jordärtskockacreme bondbönor, smörstekt ostronskivning.
MUMS mums mums! tror alla njöt utav allt det varma.
Sen kom där emot desserten in och då blev det andra reaktioner..... fy. Jag valde Lakritscremebrulen med hallonsorbet. BLÄ! den smakade bränd gröt, tror jag. Sorben var god, men brulen allltså!....usch.
servisen var inte bra den heller... så jag vet inte om jag skulle rekomendera stället... men vi hade en trevlig kväll! :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0