Skotertur!



Idag har vi åkt skoter, Mattias & jag. Anders också för den delen. (Vi är hemma på en snabbvisit i
Hälsingland just nu. Men bara fram tills i morgon...)

Satan så kallt det var! trots att jag hade på mig ett par vanliga strumpor, ett par stickade raggsockor samt de tjocka snowboard skorna jag alltid brukar använda så frös mina tår till isbitar. Och då visade termometern bara -8 grader....

Sen åkte vi till mormor och åt massa god mat & tinade upp mina kalla fötter.... så mysigt att bara få vara ett tag. :-)
igår blev vi bjudna på god mat här hemma i krogen utav mamma. mmmm! Älskar att få bli lite bordskämd när man kommer hem. ;-)


Föresten!!! är det någon som är sugen på en skoter så hör av er. Den blåa längst till höger på bilden är nämligen till salu. (Med gråten i halsen). Det svider nog ganska mycket för Mattias, men samtidigt har han bestämt sig för att sälja den såå, ni kan ju höra av er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0