Friends and family


Jag såg att jag inte uppdaterat här sen i... April!? Tråkigt nog så har jag inte samma intresse för blogg längre. Men jag vill ändå visa er lite bilder sen sist jag skrev! Haha vilket är rätt så många men jag kortar ner allt. 

De här är iaf färska bilder från i helgen närmare bestämt i fredags. 




Här är bilder från Föne dagen. Både tjejerna och killarna hade sin första hemma match så vi bestämde oss för att överraska med en hejjar klack och lite dans! Haha de här ska föreställa två pyramider... Allt såg så bra ut i vårat huvud. Vi gjorde en egen låt, en egen dans, egna t-shirts, flaggor, vi hade köpt bengaler, konfetti, och pom-poms! Vi hade de väldigt roligt iaf! 


Killarna lyckades fylla halva planen med bengaler så de va ju ännu mäktigare... 




Så har de varit mors dag och jag och min lillasyster ville överraska rejält med 3-rätters och en fin present. Vi bestämde oss (så klart!) att planera allt över en fika på finess först. Sen inhandlade vi alla saker och de slutade väldigt bra! Världens bästa mamma❤️



Jag och Nina -swipe faces

Haha och jag måste bara avsluta med en fin bild min kompis skickade för några veckor sedan. Vad hon än gör så är hennes snaps alltid såååå himla roliga ! Hahah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0