2016 nya händelser

Jag vet att jag är hemskt dålig på att uppdatera men tar de lite som jag känner! Ibland orkar jag, ibland finns inte tiden till och oftast så har jag ingen tålamod/ork till det! 

Jag har nu varit till både Marocko med familjen (över jul)  och till fjällen me kompisarna (över nyår). Marocko vinner så klart med hästlängder även om fjällen också va roligt och ni ska få se bilder. :-)

Minns ni att jag skrev att jag hade fullt upp förra månaden? Vad ni inte visste var att jag även sökte nytt jobb och fick det!!! Av 100 sökande så klarade jag mig igenom hela sökningen och kammade hem det! Så den här månaden kommer att bestå av några sista pass på Baltic, flytt, renovering av lägenhet och stress... 

Just nu ligger jag och är grisigt sjuk! Hög feber, förkylning, hosta och ont i öronen har jag. Bra start på året.... -.-
Tur jag har fina arbetskollegor som vill att jag kommer å jobbar me dom, dom sista passen jag har kvar :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0