immunförsvaret

 
Min fina lillasyster och jag! som jag gillar dig!

De är söndag och snart börjar en ny vecka! Men först ska jag jobba klart denna söndag.
Min röst har åkt på stryk igen tack vare någon förkylning eller virus (inbillar mig att denna reception har ett virus över sig.) Jag har aldrig varit sjuk så här ofta som jag varit det senaste halvåret. De konstiga är att jag blir sjuk 3-5 dagar, går igenom alla faser med halsont, feber, snorig, tappar rösten, till att bli helt frisk igen på bara några dagar. Sen kommer det tillbaka igen efter typ 2 veckor.
Jag har till och med varit in på hälsokost och köpt på mig en massa vitaminer och sånt som stärker immunförsvaret men det hjälper inte. Jag var in på hälsocentralen där dom sa "alla blir vi förkylda lite då och då". och nu har Cissi gjort en ingefära bomb åt mig här på jobbet som jag tar två shotar gånger om dagen.

Har ni några tips om vad man kan göra? Jag har googlat på sånt som ska stärka ens immunförsvar och där står det bland annat yoghurt, broccoli och fläderblomssaft. Ni hör ju, jag är redo att testa allt!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0