onsdag

Ni vet känslan när man tränat ett tag och äntligen fått till det till en del av vardagen. När man liksom känner att man blir bättre och bättre, orkar mer och kan springa längre... ja då drar jag på mig en dryg förkylning istället.... Först försvann rösten när jag stod och jobbade i receptionen och sen kom febern, hostan, täppt i näsan... ja ni vet! så jäkla drygt. och det verkar hålla i sig. Nu har jag inte tränat på en vecka så jag ligger väl på noll igen. GAH! va jäkla irriterande!!
 
Jag håller på att fixa lite inför fredag också då Magnus fyller år. än så länge har jag bara åstakommit chokladbollar men jag ser framför mig hur jag även hinner med en tårta, lite havreflarn med choklad emellan... lite cake pops kanske? haha! jag är en riktig tidsoptimist så jag antar att jag bara hinner hälften... Men å andra sidan finns det på ICA också.
De är lite svårt när man jobbar en bit bort, de tar mig 1,5 timme att komma till jobbet, sen jobbar jag 9 timmar och sen ska jag hem vilket också tar 1,5 timme. sen ska man laga mat, äta, duscha eller träna och pofs, så va den dagen slut. :) MEN! inte klagar jag för de, nog hinner jag baka lite (jag är ju ändå för sjuk för att träna än så länge!)
 
Jag hoppas ni får en fin dag! Nu ska jag jobba vidare i receptionen B-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0