Adidas Superstar

 
 
Det finns väl inget bättre än nyköpta skor!? Jag hoppas gatorna blir sopade snart och att det torkar upp lite mer så jag kan börja använda dessa godingar!
 
Tvättade bilen hemma hos pappa här om dagen (läs: pappa tvättade bilen). dom blir ju så extremt skitiga den här årstiden och att ha en svart bil som jag är väl inte de bästa kanske.... ALLT syns!  Dagen efter tog jag bilen till ljusdal för att åka till jobbet och sen hem på kvällen... nu är den lika skitig igen...... SKITVÄDER!
Att gå från jobbet till bussen är kanske 50 meter, och det stänker till och med upp lort på byxbenen. Kan det bara bli riktig vår och tort snart. :)
en annan negativ sak som jag märkt av är att pollensäsongen redan är igång. Jag nyser, nyser och nyser. 
 
Förutom detta så är jag väldigt glad! haha (svårt att tro efter ni läst allt negativt jag hade att säga va :) De är fredag och snart helg. Jag jobbar bara 1 helg denna månad vilket aldrig har hänt förut (tackar än en gång mig själv för att jag vågade byta jobb)  

Nu är det frukost här på jobbet, trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0