på andras bekostnad

 
 
 
hrm... ni kanske undrar vad dessa bilder betyder. Vi hade inbrott på mitt jobb igår natt. Några tjuvar som verkligen haft kul ser det ut som!? För vem vill inte äta jordgubbar och tomater i en grävskopa på parkeringen? eller festa rejält uppe på ett lastbilsflak? Detta är faktiskt de enda vi har kvar, de fick med sig saker för över hundra tusen och jag kan än en gång vara glad för att jag inte hörde eller såg själva händelsen. Eller att jag gick ut till kylarna vid detta tillfälle! Asså jag börjar hata att jobba nätter, mer och mer för varje dag som går! med mordhot, stölder, knarkare, alkolister, folk som försöker ha ihjäl varandra, folk som försöker gömma sig från polisen... 

Kommentarer
Postat av: Happy

Var jobbar du egentligen? :O

Svar: hehe på Best Western Hotell Baltic i stan :)
ToweMickelsson

2015-09-16 @ 15:49:11
URL: http://veganisundsvall.blogg.se/
Postat av: Happy

:(

Har ni bra larm, vakter osv?

Svar: Nja larm har vi men inga vakter :/
ToweMickelsson

2015-09-17 @ 18:36:30
URL: http://veganisundsvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0