Kids

Ni anar inte vad jag gjort senaste veckan :) 
Jag tog ledigt en dag från mitt vanliga jobb för att jobba fyra dagar på dagis istället! Lite omväxling förnöjer. 
Snacka om att måsta ha tålamod! På hotellet där jag vanligtvis jobbar som receptionist trätar jag bara på vuxna människor som antingen blivit för full eller försöker slippa att betala. De känns bara bra för de mesta. No hard feelings där inte!
På dagis däremot, där måste jag träta för att dom inte lyssnar på mig, eller för att dom kastar mat på golvet, eller för att den ena killen nöp den andra i rumpan.... haha och att ha tålamodet att lyssna, säga samma sak 100 gånger innan dom lyssnar, eller lägga ett pussel utan att hjälpa till för mycket.... De får en att inse hur man själv ska uppforstra sina ungar i framtiden. 
Fick en bild avmålad av mig själv: som prinsessa. Likt va? ;-)

Och stavningar.... Vet att jag var minst lika duktig på att stava jag också :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0