Karlsson på taket



På söndag kväll kika Nina och Sara förbi på kak kalas! Haha slutar aldrig skratta när vi umgås, Nina råkade spilla fanta på bordet och drar upp foten (utan att tänka sig för innan) och torkar med strumpan.... Haha tur jag va snabb upp med kameran! När hon är klar brister hon ut ett skratt å säger, "men va gör jag??? Såhär gör jag väl bara hemma!" Och så springer hon och hämtar disktrasan. Haha 


Idag tog jag en härlig men blåsig promenad runt bron. Superfint väder men blåsten hade jag klarat mig utan. 

Sen gick jag hem till Sara, vi beställde sushi och gick upp på hennes takterass och åt den. Kände oss lite som Karlsson på taket ;-)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0