En sämre onsdag



I morse när jag slutade hörde jag världens explossion och strax där efter ser jag en hög eldsvåda. En bil, närmare bestämt en Volvo svänger ut från en större väg och exploderar! Sjukt. Som tur var hann människan ut så jag kunde gå hem och sova utan mardrömmar.

Usch vilken hemsk dag! På många sätt. Först explosionen, och sen avtackandet av självaste chefen på jobbet. Går inte in på det just nått närmre, men det känns inget vidare. Katarina är en fin människa och det är tack vare henne jag har heltid och fast anställning på hotellet och en lägenhet i stan dessutom! 
Som grädden på moset har jag blivit förkyld. Hes, ont i halsen, täppt i näsan å feber. 
Dessutom jobbar jag massor den här veckan som jag tackade ja till innan förkylningen slog till. Känner bara yes!!! Att jag jobbar nätter gör inte saken bättre heller...  
Nä ny dag å nya tag känner jag bara.  

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0