anstränga sig lite

I Torsdags tillverkade jag egna semlor och bjöd La Familia! Lite fulsöta sådär... 
 
Inatt har jag agerat vaktmästare. Eller nja, Jag har inte riktigt löst problemet faktiskt... Vi har fått en vattenläcka i taket på ett nyrenoverat rum här på hotellet. Jag har prockat ner "plattorna" i taket och lagt dit hinkar och handdukar. Men under dessa "plattor" kommer de riktiga taket med en massa kablar, slangar och avloppsrör i. Problemet är att de inte läker från nått SYNLIGT avloppsrör eller slang utan från en stor spricka i själva taket. Man måste alltså ha sönder taket för att komma åt läckan!? åh. Där tog mitt tålamod slut. jag som tänkte va duktig!

Ser ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0