Dumb ways to die



Dumb ways! Har ni spelat det spelet eller??? Det är ingen nyhet utan har funnits länge, men det är något jag sitter och nöter på nätterna när jag jobbar, haha! 
Det är Ninas fel egentligen... Hon visade oss det och nu är alla fast. Pilot-Martin och jag tävlar om vem som kan få högst highscore! 
Här ska ni få se musikvideon som är till spelet, haha sjukt spel egentligen. Man räddar gubbarna från att dö, från alla dumma sätt att dö.... Stoppa inte ner gaffeln i brödrosten eller hoppa inte framför tåget eller ät inte gamla saker för då spyr du (man får torka upp spyan i spelet, jag vet helt sjukt!!) eller res inte ut i rymden och ta av dig glaskupan, då sprängs huvudet! Hahaha 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

åh, älskar det spelet. hahah :)

2015-02-26 @ 04:57:44
URL: http://wanderlustes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0