Ängel








Min älskade lärare Anna-Lena har gjort såå himla mycket för mig. Hon gjorde hela hotell och restaurang programmet värt att gå! 
När vi tävlade i servering va hon där och hejade på mig. Till vår stora förvåning kom jag 2:a trots att jag var yngst i gruppen, ni skulle sett hennes min då! Stolt lärare- lycklig elev. 
De va hon som valde ut mig och John utav alla i klassen till att få åka utomlands i 3 veckor och praktisera. 
De var henne vi var hem till på studenten och firade på hennes altan. När jag flyttade till Sundsvall och började jobba så kom hon hit och hälsa på. Två gånger! Och jag vet att du alltid satt och läste min blogg, från att jag tog studenten till i söndags...."Towe jag har koll på dig" sa du alltid och "Jag vill ha fler bilder på bloggen" och vet du? Jag tänkte visa dig serveringsvagnen jag nyss införskaffat för jag vet att du hade gillat den! Men jag la upp det inlägget en dag för sent... 
 Nu sitter jag istället här med gråten i halsgropen och tänker på dig. Vila i frid älskade ängel. Världen är så otroligt orättvis. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0