Sommar

Det är ett under att så många går in hit och kikar varje dag trots att jag aldrig skriver något nytt! Tack för det trogna läsare ;-)
Min sommar har i alla fall varit kanon fin! här är bara några av mååånga bilder som är värd att komma ihåg.

 
Nina och jag på midsommar. 
 
 
Kristoffer Haglund var med på ett hörn....
 
Denna dag var inte rolig alls. Begravning för vår kära arbetskollega, men innan det samlades vi hemma hos mig för lite fika och för att kunna prata allihop. fina arbetskollegor!
 
Okej, bilderna ligger inte i någon bra ordning. Men här är från igår då vi firade Emma som nyss fyllt år. Hon fick välja maten och då blev det biteline på utkörning! :)
 

På Tommy Nilssons konsert ;-)

Nina Tilda jag och Frida hade en mysig picknick kväll tillsammans!
 
Nått man måste göra varje sommar är att äta på Järvsö Creperie! mums.
 
En vecka innan jag gick på semester ställde de upp en massa karuseller, scener och tält utanför min lägenhet. Tror jag och nina åkte alla karuseller minst 7 gånger.... haha jäklar vad kul det var! En var så hög så man kunde kika rakt in i min lägenhet. och då bor jag ändå högst upp med bara takfönster.
 
De var inte många soliga dagar, men man fick njuta av dom få som var!
 
fina stina kom hem i två veckor från australien! efter sådär 1,5 år bara....nu har hon åkt tillbaka igen men det var såå kul att få träffa henne :)

 
Lars & Chien ville också prova på creperiet i järvsö. Klart jag hängde på!
 
Dogge Doggelito spelade fotboll på föne och vi var dit för att hejja. 
 
Och så döpes min kusin i Kälarne (japp, en plats nånstans i sverige...) det blev dessutom bröllop!
 
Brännbollen! Alltså shit vilken träningsverk man får i benen. eller hela kroppen för den delen! Jag hade bestämt mig för att va me de första fyra matcherna (eftersom vi aldrig gått vidare förut så tänkte jag att ÄH! de gör vi inte i år heller, skönt.) Men vi vann ALLIHOP! och när vi hade slagit ut precis vartenda lag så var det dags att spela final mot bollnäs. vi var helt slut och dom var eliter... så vi förlorade (men ser det ändå som en vinst eftersom vi vann mot alla från kommunen.)
 
jag, Kristin, Linnea, Nina och Elin unnade oss en helg tillsammans i sundsvall. Spa, utgång, middagar och beachparty!
 
 

Middag med gänget i Ed. fin kväll!

Tildas bild hamnade på fotopelaren vid infarten till färila. haha hej hej har jag sagt hela sommaren. 
 
APA förtjänar ett till besök snarast. Mums vilka goda hamburgare alltså.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0