Senaste tiden

Här kommer en uppsjö av bilder från den senaste tiden...


Jag och kära Emma. 

Och Sara och Nina :)


Nina och Andre förra lördagen på Oscars!


Avskedsmiddag med andre på udda tapas! Udda och gott, alla borde gå dit. De krävs kanske 5 rätter för att bli helt mätt men maten är sååå god!




Allt är så välgjort där. Önskade att mitt jobb också kunde ha de lite mer som dom.... :) frysta glas, olika iskuber, en uppsjö med ölsorter, underbara drinkar....

Sen bjöd GIF-Robban oss på en giffmatch! 1-1 slutade matchen med. 

Nina igen, vi är ganska lika hon å jag.

Haha kände att jag måsta dela med mig av detta.



Personalen på Baltic! Svårt att få med alla, de saknas några men här är i alla fall hälften. 


Kockarna. :-)


Utsikten från norra berget! 


Kommentarer
Postat av: Robex Lundgren

finna bilder

2015-04-18 @ 09:58:03
URL: http://ghgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0