strike a pose

Här har vi lite roliga bilder från i helgen då vi va till Lofsdalen! :) haha, många "selfies" och inte så mycket på omgivningen... men äh! va sjutton. De fanns inte så mycket att titta på heller.
Vi hade i alla fall bokat bord på "Trappers" vid halv 8 på kvällen. Där hängde vi, 25st  fäla bor och resten va från lofsdalen. Vill passa på att säga tack till alla som va där och förgyllde kvällen :) Jag hade en jätte härlig kväll! 

Först ut: ANNA! ♥
 
 
Väldens finaste pose.


King, helt enkelt.
 
 
haha jag undrar huuuur många bilder vi tog, tills vi kom fram till att -näe.... de blir inga fina bilder.




Men vi körde på ändå.



Jag och Martina , den fina pinglan!




Här vettesjutton.



Vilken pussmun!


Jag och Elin hittade nytt gäng att hänga med...


Alla barnen hade drinkar, förutom towe....


Fina Elin och jag ! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0