Friday!








 





Ikväll bjöd jag mamma på sushi! 

Shit va mätt jag är nu alltså.... Men gott var det och nu ska vi snart smaska i oss gino också. (Gratinerad frukt med vit choklad på.) Så träffar ni någon som rullar fram i helgen så är det bara jag!

 
Vilken kanon fredag det blev, trots det tråkiga vädret. Först tog jag och Anna bilen till Ljusdal. Fikade, shoppade och svängde in på Systembolaget. (I morgon ska vi ut och svira!) ikväll blev det Sushi, gino, godis, idol och sen en bra film med min älskade mamma! Så himla mysigt :-) ha en fin kväll alla bloggare. <3 

Kommentarer
Postat av: felicia

Mums med sushi :)

Svar: mmm, får aldrig nog av de :)
ToweMickelsson

2014-10-25 @ 14:17:06
URL: http://feliciaholmgren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0