Vi finns här.

 
Jag vet att jag har världens bästa vänner! för när jag behöver ha en hjälpande hand så ställer de alltid upp. Vill jag ha en axel att gråta emot eller en soffa att sova på så finns det alltid fler än 1 att välja på.
 
Jag fick en stor påse full med saker för drygt en vecka sen. Urbanears, en te-kopp, te, 2 kg godis och en nalle var vad som fanns där i, och förklaringen löd:
 
 
-Musiken är för att du ska kunna tänka på annat! Vi har gjort en spellista åt dig på Spotify med baaara bra musik, endast för dig.
-Drick lite te så får du något gott och varmt i dig.
-Godis är gott, och du är värd det, Njut!
Nallen: vi finns här.
 
 
Ingen nämnd och ingen glömd, men ni vet vilka ni är! ♥
Tusen tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0