Volvo-Made In Sweden


Idag for vi till Volvo och provade en ny V40 tillsammans.
Mattias är riktigt sugen på att köpa en ny bil, med både R-design och 18-tums fälgar! (haha, jaa jag har lärt mig massor!) jag kan nu se skillnad på olika Volvo-modeller, veta hur man tvättar en bil på rätt sätt, se vilka skillnader det är mellan årsmodeller och ja.... massor tack vare att jag lever med Mattias. haha eller tack vare, jag blir liksom tvungen att lyssna, jag har inget annat val! ;-)
 Förr kunde jag knappt se skillnad på om det var en volvo eller en BMW som stod på parkeringen. (okej jag kanske överdrev lite.. men typ så var det faktiskt!) och nu ser jag skillnaden på en s80 och en s60, och de är inte stor skillnad!! (om ni frågar mig alltså).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0