sååå sööt!



 
Har ni sett en sån söt hund!!!
 
Nu vet jag inte riktigt om detta är en mops, men den påminner om den rasen i alla fall. (Kanske är det en fransk bulldog?!) Jag och Tilda har kommit fram till att om vi någonsin skaffar en hund så ska den heta Albin, och se ut såhär!  Jag har en arbetskollega som brukar ta med sig sin mops till jobbet ibland, lilla mopsen Bella! hon är också huuuur söt som helst. grymtar, snarkar och piper, haha!
 
 
Så var det sista dagen på veckan, SÖNDAG. Jag gruvar mig lite inför kommande vecka för jag ska till tingsrätten här i Sundsvall och vittna för något som hände för lääänge lääänge sen. HUR ska man komma ihåg allt som händer när man jobbar på ett hotell. Det uppstår ofta incidenter, stora som små. Men de ska väl gå bra, hoppas jag.
 
 
Annars då? Jo Mattias har gjort illa sig på jobbet, har fått sy handen och kan inte göra så mycket just nu, stackarn :) <3 Han kan inte diska heller så de får jag stå för nu i 10 dagar, buhu!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0