Bil tripp

I tisdags var vi båda ledig, så istället för att sitta hemma tog vi bilen på en liten tur istället. Vi hamnade i Kälarne av alla ställen! Men jag har faktiskt tre kusiner där som vi kikade in och sa hej till innan vi for hem igen.
 
Det var eeevigheter sen jag var där. Och det starka minnet jag har där ifrån är när en utav kusinerna skulle döpas så vi fick bo på hotell! Jag min syster sprang runt där tillsammans med våra kusiner Erik och Jörgen (som är i samma ålder som oss) och så hittade vi hissen! jag och Erik hoppade in, Tilda sprang upp och Jörgen stod kvar där nere. på varje våning fanns en knapp man skulle hålla inne för att hissen skulle röra sig så Tilda tryckte tills hissen hade gått upp, å Jörgen tryckte tills vi hade åkt ner igen, (SKIT KUL!! vi skrattade så att vi höll på att både tappa andan och kissa på oss! (tills Erik kom på att han skulle lägga sig på golvet, och kila fast fingrarna mellan väggen och golvet på hissen så att han fastnade...) Erik skrek, jag skrek, Tilda och Jörgen släppte knapparna och där satt vi fast! Men så kom moster Mia springades och utan att hon tänkte på vilken knapp som var den rätta så blev det rätt... Tänk om han hade blivit av med alla sina fingrar alltså..... Men de såg ut som ett dragspel när han kom lös! fy... Haha fast nu är det en hemskt rolig histora att berätta :-)
 
Och här har vi hotellet! haha två våningar.... hissen var bara 1 trappa lång.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0