Best Western Hotell Baltic

 
 
 
 
 



 

Här är lite härliga bilder från mitt jobb som Tilda tagit!
 
Just nu sitter jag framför datorn och gör nattkörningen. Ett program som tar ca 50 minuter, som ställer om systemet till en ny dag! (är lite orolig ibland för att jag ska råka klicka på "Stänga Konton" två gånger för då hoppar datorn över en dag och poffs så blev det lördag fast det bara skulle vara fredag...) De skulle bli total KAOS om det skulle inträffa...
 
Det är första natten utav 5 st, och jag börjar känna mig förkyld... det smög sig på redan i förrgår men nu känner jag mig både febrig, snorig och har lite ont i halsen! gah! jag vill INTE bli förkyld nu!! Jag har hört att Kan Jang( stavning?) ska vara bra, har ni provat den? Värt ett försök i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Eellereeevaaa

Kan jan e bra!

Svar: Okej va bra :) då får jag köra på det! :)
ToweMickelsson

2014-03-07 @ 13:34:01
Postat av: Eellereeevaaa

Kan jan e bra!

2014-03-07 @ 13:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0