24 timmar om dygnet

Det senaste dygnet har jag;
Vaknat upp i en stuga i fjällen.
Åkt skoter.
Ätit middag hos föräldrarna.
åkt bil i 43 mil sammanlagt 6 timmar.
OCH jobbat 9,5 h.
 
Snacka om att utnyttja dygnets alla 24 timmar!
 
 
 
Det var precis en vecka sen jag kikade in och sa någonting sist, va trist! Men mina trogna läsare kikar in här varje dag ändå ser jag. :-) Kanske dags att fylla på med lite nytt då!
 
Ja som ni såg så är jag i alla fall inte rastlös. Det händer massor hela tiden och sånt gillar jag! Jag gruvar mig lite inför de närmsta veckorna som endast kommer att bestå av jobb men då får man blicka tillbaka på allt roligt som hänt istället.
I helgen har vi i alla fall varit till Fjällnäs och andas friskluft. (Läs: avgaser och tvåtaktsolja, det blev ca 14 mil på skotern!) Vi hade en jätte trevlig helg tillsammans med Mattias familj. Förutom skoteråkningen så åt vi Karins goda mat, spelade spel långt in på kvällen och besökte restaurang tusen uppe på toppen av ramundberget i Bruksvallarna.
HÄR kommer en bildbomb! Mattias provade deras råbiff på älg.


Men favoriten blev ändå de gigantiska biskvierna!
 


Vilopaus.


På lördagen försökte solen tränga sig igenom molnen.

Vägledning!

Anders, njuter utav utsikten.
 
 
Och som de kör... ibland blåhåller jag i mattias jacka och BLUNDAR! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0