the ladies

 
 
 
 
 
 
Jag skojjar inte när jag säger att jag ALDRIG har en tråkig stund när jag hänger me dessa brudar! Det går inte heller att förklara. det bara är så, helt enkelt! ♥
Trots min dunderförkylning har jag haft en av dom bästa helgerna på länge! Jag kom tillbaka till Sundsvall igårkväll full med energi! De blir nog en bra sommar de här, de känner jag på mig.
 
Vi tog bilderna i lördags när vi satt och kikade på cruisingen i Ljusdal. Det händer inte så mycket  i lilla ljusdal, men när det väl händer så gäller det att passa på. Vi är väl inte ett dugg intresserad utav bilar men de är kul att sitta och kika på allt folk som letar sig ut på gatorna. Vi hade såå roligt och klockan bara rusade iväg.
 
puss på er, underbaringar!

Kommentarer
Postat av: corneliaeriksson.blogg.se

Härligt med ett sådant gäng! Där tiden bara flyter på och man mår bra :)

Svar: jaa, de bästa! :))
ToweMickelsson

2014-06-16 @ 06:24:44
URL: http://corneliaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0