som ett brev på posten.

Min otroligt vackra lillasyster gick på bal i Söndags! i en figurssydd klänning från Sofia Moore. Visst är hon tjusig? :-) Här går hon på röda mattan tillsammans med Ebba.
Fler bilder från balen kommer inom kort. 
 
 
Hejsan! :) 
Jag jobbade gärnet förra veckan, och jobbade i princip ihop 80 timmar så denna vecka kan jag ta de luuuugnt. Tänkte jag tills Chefen skrev och behövde personal så idag blev det också ett 14 timmars pass. Jag ångrar mig lite nu (sådär två timmar kvar tills jag slutar) för jag har fått vääärldens förkylning! Den bara smällde till, kom som ett brev på posten kan man säga. jag har säkert nyst 100 gånger inatt, snytit mig sjuttioelva gånger och druckit mängder med te. Faan alltså! Inte nu känner jag. Tilda tar studenten på fredag så då ska jag banne mig vara frisk igen! Tänkte dessutom hjälpa mamma med maten, salladerna, baka tårtor med mera, med mera. och säga hej till vännerna där hemma i hälsingekrogarna! :-)
Blä. Nu vill jag gå hem å sova.
God natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0