sneak peek trenchcoat

 
I fredags fick jag även hem den här trenchcoaten från #sannealexandrashop.com som jag så länge sucktat efter. Har provat flera men jag föll för den här tack vare det tunna tyget och den perfekta längden för mig som är lite kortare. De var ju rena rama julafton i fredags, då jag hade två paket att öppna! Först Triangl bikinin och sen denna. huuur underbart!?
Idag jobbar jag fram till klockan 12:00 (bara 1,5 timmar kvar) sen ska jag hem och betala räkningar, söndagshandla och dammsuga lägenheten. Kommer inte ihåg sist jag dammsög, och då har det gått för lång tid va? ;-)
 
 

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Åh vilken snygg!

Svar: Det är den! kika in nu å se hela :)
ToweMickelsson

2014-06-29 @ 10:30:21
URL: http://bells.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0