bokat solen en vecka.

 
 
såhär såg min frukost ut 04:30 i morse! :-) fil med rostade frön, ägg+kaviar, hårdbrödsmacka toppad med keso, avocado, kryddor och olivolja!
Jag och den bästa resepartnern man kan tänka sig ska åka till Turkiet om två veckor, så nu måste här hårdtränas! haha. Jag och mamma bokade resa i helgen och anledningen till att vi åker är väl bristen på solsken i sverige, och att vi båda kan ligga vid stranden 8 timmar om dan! (ingen av oss tröttnar!)
Även fast jag jobbar äckligt mycket dessa två veckor (ca 13 timmar om dagen) så känns det som en baggis, nu när jag vet vad som väntar! Därför ska det tränas och ätas nyttigt nu. (inte för att jag tror man kommer kunna se någon skillnad precis... men det är känslan som räknas! ellerhur.)
Jag har även beställt en bikini från Triangl som jag hoppas hinner levereras innan avresa. Jag såg igår att paketet låg i hong kong, så håll alla tummar och tår för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0