jag och iPhones....

 
Så var det de här med telefonen... Jag och iPhones alltså!
De är väldigt sköra måste jag säga, och jag har en himla otur! Den första tappade jag i en stentrappa. Den andra dog innan jag ens hade hämtat ut den från butiken och min tredje ser nu ut såhär (på bilden).
 
Jag hade nämligen fastnat i ett program som gick på tvn, som slutade sent på natten. Skulle upp och jobba igen 6:45 så jag skulle bara leta upp mobilladdaren till telefonen innan jag la mig. På sängbordet (som är en plåtstol) stod det två jätte fina glaslycktor med lampolja i (typ fotogen!?) och när jag sätter ena handen på stolen och böjer mig ner för att sträcka mig efter laddaren så viker hela stolen ihop sig(!) och glaskulorna far i golvet.... mobilen hamnar också mitt i smeten av någon anledning och på två sekunder har den sugit åt sig flera liter (nej då men fort gick det och förstörd blev den.)
Den ser numer ut som ett akvarium och trycker man på skärmen så far det runt en massa bubblor! :-) dessutom blev skärmen blå av någon anledning... men jag antar att olja + elektrionik inte går så bra ihop! ;-)
 
Det stora plusset i det här är: Jag har nu införskaffat mig en NY iPhone 5s istället! i färgen guld. dessutom har jag drulleförsäkring så nu kan jag spilla olja och tappa den hur många gånger som helst! För nu får jag ut en ny varje gång utan extra kostnad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0