Hamnfestival.

 
 
 
Ett tivoli är i stan och jag utnyttjar läget!
Det är hamnyfestivalen som pågått hela veckan. med karuseller, sockervadd, popcorn, kända artister och DJ´s! Igår öppnade de även ett suuperstort tält med "gamla godingar" på spellistan och ett pride-tält tätt intill. Det var en härlig stämning kan jag lova :-)
Det negativa i allt (men jag får skylla mig själv som bor mitt i stan) är att DJ-huset och alla karuseller stod precis utanför lägenheten och spelade till 1 alla nätter tills inatt då de höll på till halv tre på natten... Det gick bra de första tre dagarna men i morse var det tungt att stiga upp klockan 06:00 för att gå iväg och jobba. Jag ville bara skrika "TYYST jag vill sova!!" till dom allihop!
 
Men, en fin vän kom och gjorde saken bättre! Vi köpte sockervadd och åkte karuseller hela eftermiddagen :-)

Kommentarer
Postat av: MATILDA

så gott :D

Svar: ja mums!
ToweMickelsson

2014-07-06 @ 19:56:46
URL: http://matildays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0