Zlatans reklam för volvo

Alltså jag tror de flesta jag känner är lite småförkyld nu... och även så jag. men de är väl sånna tider nu.. 
Idag när jag ringde hem så var det en som svarade "haaallåå?!" med en röst som var helt döven.  Rösten lät precis som Phoebe i vänner när hon sjunger smelly cat smelly caaaat haha minns ni det avsnittet?
 
förresten, har ni sett årets reklam eller! såg den ikväll när jag satt framför tvn. De är Zlatan som gör reklam för VOLVO medan han sjunger sveriges nationalsång. herregud, kika här:
 
 
Vad tycker ni? Mattias kommer hoppa i taket när han få se den, eftersom de både är självaste Zlatan och volvo. finns ingen bättre combo för honom! ;)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag är inget större fan av Zlatan men när jag såg denna reklam som är inspelad där jag bor flyttades mitt fokus ett tag från "hatar detta skit ställe som har minus trettio grader hela tiden!!!" till "jäklar vad vackert!" så nu har han växt i mina ögon ;)

Svar: helt klart i mina med! :) håller med dig!
ToweMickelsson

2014-01-26 @ 01:23:37
URL: http://jwiippola.blogg.se
Postat av: skriveromidag

Jag tycker reklamen var jättehäftig! Lite kul att Zlatan som aldrig brukar sjunga nationalsången på fotbollsmatcher gick med på att göra det i reklamen. ;D

Svar: hahaha :'D jaadu, håller med dig!
ToweMickelsson

2014-01-26 @ 10:53:13
URL: http://skriveromidag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0