@ work.

 
Det var så skönt att packa upp alla grejer i går kväll när vi kom hem till Sundsvall igen. Även om det är snäppet bättre att vara hemma och mysa med familjen, ligga i soffan och lata eller hänga med vännerna. Men ett nytt år har börjat och det ska bli skönt att få in lite rutiner igen.
Som alltid vid denna årstid.. Fick ni några julklappar? Jag fick sanslöst fina! Mamma vet precis vad jag önskar mig, trots att jag själv inte har en aning... jag ska visa er lite fina saker senare.Hoppas ni mina fina läsare har haft en toppenjul och ett riktigt härligt Nyår. Nu tar vi 2014 med storm tillsammans, vi har 365 dagar att välja precis vad vi vill göra och lägga vår energi på. Do what you want to do och följ dina drömmar!

Jag sitter just nu och jobbar,
man kan säga att allt är som vanligt här i receptionen. Lite lite gäster bara men då passar jag på att uppdatera information, lägger upp nya bokningar, rensar datorerna och värmer mat till stammisarna istället. Så fick jag faktiskt finfrämmande mitt uppi allt! Emelie och hennes pappa kikade förbi, så jag passade på att visa dem våra nya rum här på hotellet. Och så kom min kära Victoria in här också. som jag saknat henne! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0