Saturday pics

Såhär såg min helg ut i bilder.
 
Först checkade jag in familjen på hotellet. Även om vår lägenhet är hyffsat stor så är det alltid skönare och lite lyxigare att få sova på hotell i riktiga sängar. (och sen så har vi ju hotellfrukosten. den är ju nååågot bättre där än hemma hos oss... ;)
 

Så Shoppade vi så klart, oh vad nöjd jag är med både lampan och mattorna!
 
Sen åt vi lasagne! Något jag HATADE förut, och jag kan inte riktigt njuta av det än... det är mindre gott om jag säger så.... :) Men mamma och pappa älskar det så Mattias snodde ihop en på beställning.

Så åt vi god efterrätt hos Mattias på torget!


Och avslutade sedan kvällen med bowling på södra berget. att jag vann bör tilläggas! hihi

Tack älskade ni! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0