I phone you.



Min fösta iPhone höll lite drygt 3 år innan jag tappade den i golvet och baksidan gick sönder... Jag fick glas i fingrarna så fort jag höll i den så jag bestämde mig för att köpa en ny! 
 
Den första jag fick ut hade ett fabriksfel, själva telefonen var lite "bubblig" i plasten så jag fick ut en ny, den andre höll i bra precis ett halv år innan den började ringa till folk när telefonen var låst, och den sista fick jag ut nu förra torsdagen. (IPhone lagar aldrig sina telefoner utan man får en ny.) men den gick inte ens att starta så nu sitter jag och väntar på ek fjärde leverans... Haha vad brukar man säga? Fjärde gången gillt? ;-) de är tur min gamla fortfarande fungerar.. Jag har tejpat baksidan! Vääääldigt vackert. Men lite glas i fingrarna har väl ingen dött av!? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0