20 facts

 
 
1. jag är 160cm lång.
2. jag har så kallat "glas-hår" så vad jag än färgar så bara rinner det av. (forever blondie..)
3. mina naglar är stenhård och växer extremt fort!
4. sover med duntäcke året om.
5. har mer eller mindre jobbat sen jag var 16.
6. älskar att bo och leva mitt i stan.
7. är inte speciellt duktig på att laga mat (tur jag är ihop med en kock! aha, jag tänkte taktiskt där ;-))
8. äääälskar serien "vänner".
9. favvo färgen är rosa.
10. har tävlat i bowling, hade licenskort, ett eget bowlingklot och reste till bland annat Danmark för att tävla.
11. har rest till både Thailand, New York, Spanien, Cypern, Gran Canaria, (finland, norge räknas ej va.) 
12. är receptionist på ett Best Western hotell.
13. älskar inredning!
14. jag är vänsterhänt
15. spelade elgitarr förut! >.<
16. dansade hip-hop och cheerleader förut
17. jag är en sommartjej
18. jag skulle vilja bli en inredningsarkitekt någon gång i livet.
19. mitt mellannamn är Madeleine
20. jag älskar paket! alltså verkligen älskar! jag skulle bli glad av att få en inslagen tomat lika gärna, bara jag får öppna ett paket! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0