Incheckning



63 rum, 139 gäster skulle checka in igår. Puh! Säger jag och torkar nästan svett från pannan... Fem grupper från bland annat Täby, Stuvsta, Ersboda och Norge som ska spela någon fotbolls cup i helgen. Knixet i det hela är att de alltid vill byta rum med varandra, "jag vill bo bredvid dom här istället!" Eller "mitt rum är trångt" eller "om jag flyttar dit så tar hon min plats." De enklaste vore om dom bytte med varandra själva men eftersom vi måste veta vem som bor i vilket rum IFALL det skulle börja brinna. Skulle de brinna i ett rum så skriver vi ut brandlistan till brandkåren, och skulle det då vara försent att rädda en människa så ser man vem det är som bott där. Skulle vi då ha fel namn där så blir de jäkligt fel!!! Inget som dom fattar vilket ställer till det lite ibland. 
Men, ikväll kör vi så de ryker igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0