Hair styles

 
 
Åh jag tycker det är så fint att sätta upp håret i en lagomt slarvig knut, eller i en stor fläta och sedan "dra ut" den lite i varje böj.
Jag fick sån beröm av My sist jag var till henne och klippte mig. Håret mår sååå mycket bättre nu och det är tack vare Maroccanoil och hennes hemliga tips! Vill ni veta? så klart ni vill. En dag i veckan (helst två) så ska man lägga in håret i en bra inpackning och låta det sitta i så länge man bara kan, helst hela dagen. Knepet i det hela är att du handdukstorkar hela håret innan du lägger i inpackningen, och sedan slår in håret i plastfolie! på så vis bevarar du värmen och håret blir 10 gånger bättre än om du bara skulle ha lagt i en inpackning.
Man blir väldigt snygg, hehe, men det är värt det! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0