Vaktis



Fina julkort ellerhur! 


Idag gick jag hela 1,2 mil tillsammans med min granne, next door. Jäklar de gjorde vi bra!! :-)

Inatt har jag varit både receptionist och vaktmästare! Jo ni, jag kan ibland! Två rum mitt emot varandra blev utan ström... Och hur kan det gå till när det ligger 10 rum på en propp? Jo men alla förutom dessa två gör det... Dom här hade en helt egen så klart. Och inte i proppskåpet utan i taket, under badrumstaket! Haha! Vår fina stammis Lasse hade ett utav rummen, och tillsammans fick vi bort det ena taket för att komma åt det andra och lyckades tillslut hitta proppen. De är ju en väldigt gammal byggnad, men varför sätter man en enda propp under taket... 

Nåja. Nu ska frukosten snart fram. Höörs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0