Super Woman



Det ser lika härligt ut som det var! Tänk att de va så varmt, att klänningen jag hade på mig där var alldeles för varm! 

Nu sitter jag inomhus med flece tröja och fryser ändå... Haha Och då är jag inte förkyld! 

Annars då? :-) joo jag har massor att göra nu, som att besiktiga bilen (oj oj!), göra besök på både sjukhuset och hos tandläkaren, köpa in de sista julklapparna (Yey snart klar!) äta julbord med jobbet, fira Ninas födelsedag, och JULpynta (nää jag har knappt börjat!). Och jobba så klart! Jag har mördar pass framför mig som gör att jag inte hinner med något av det som ska prickas av... Haha! Nu måste jag komma på en superplan för detta. Fortsättning följer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0