good morning!

 
 
God morgon från receptionen! Det är freeedag!
 
Jag måste bara berätta.... lätta på trycket lite! haha!
I morse fick jag ringa till ett företag som skulle ha levererat ett paket från hong kong men som inte kom fram p.g.a "mottagare ej fanns på plats 09:50 onsdag förmiddag". Hallå!! vissa kanske jobbar då, eller!? hur vore det om dom kunde slå en pling och säga "nu är vi här med ditt paket" istället för, "oj, här var det portkod, den har vi inte... äh vi väntar 5 minuter och ser om mottagaren kommer ner." Jag är för det första inte synsk och kan se att någon står där och väntar på mig. För det andra har jag en dörrklocka man kan ringa på. 
så när jag ringer säger killen "vi gör ett nytt försök måndag den 15:de. vi levererar normalt våra varor någon gång mellan 8:00-16:00. om du väntar där nere så kan du skriva på, vad är portkoden?" åh det bara kokade i mig! menar du allvar!? att jag ska sitta där nere och väntar på er i 8 timmar?? skrek jag till honom. (nästan så att jag hade lust å säga "bra, portkoden är någonting mellan 0000-9999." då säger han "jag kan tyvärr inte säga när paketet kommer... men någongång mellan 08:00-16:00." 
grr... 
Jag hoppas er fredag startat bättre! Nu ska jag dricka upp mitt kaffe. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0