kräftskiva

 
 
 
 

Jag och Anna fixade värsta kräftskivan i Lördags! kräftor, räkor, aioli, vitlöksbröd, sallad, västerbottenpaj, alkohol, några kräfthattar, sol, och fina servetter är typ allt som behövs! och ja bra sällskap så klart!
 
 
Vi började ute på altanen...


...för att sätta tänderna i dessa!
 


Och så provade vi Maria Montazamis rödvin. mmm, riktigt gott!


Skål!


Ännu en selfie...
 
Något konstigt hände från och med här! Jag tog nämligen inga fler bilder! HOW COME!? jag som alltid gör det....
 
Men kvällen fortsatte med kladdkaka, grädde och cider. Sen åkte vi crusingbil till ljusdal, spelade brainstorm med grabbarna grus (har ni någonsin spelat det spelet?! om inte så MÅSTE ni prova!). Fick hämtning och tog oss till ett annat party där vi inte kom ifrån förrän 5 på morgonen... sen ringde klockan 9:00 igen eftersom Anna fyllde år dagen efter. (och inatt jobbar jag natt... herre.min.gud så jobbigt!) och inte nog med det så har jag slagit till benet så ooootroligt hårt i en husbil så det dunkar fint nu!  Tror jag ska visa er mitt fina STORA blåmärke sen ;-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0