souffleur de bulles de savon

Längar till sommaren. Älskar den här bilden!
 
Söndag.
Slutade kl. 07:00 i morse, gick hem, tog en dusch och somnade vid halv 8. Sen ringde klockan 11:00 igen då det var  dags att hoppa in i bilen och fara till Ljusdal. (Mattias är sugen på en ny bil och volvo hade öppet hus.) Nu sitter jag här i Sundsvall igen och är suuupertrött. är inne på min fjärde natt så att bara sova tre och en halv timme var inte det smartaste jag gjort kanske... har dessutom en natt kvar.
Jag läääängtar så in i norden till nästa helg för DÅ är det min tur att vara ledig! Vi ska till stockholm jag mamma och syster för att ha en riktig tjejhelg! shopping, mat och fotning står på schemat. Det kan inte bli bättre!

Kommentarer
Postat av: Sanna Johansson Bizzozero

Så himla fin bild!

Svar: tack! :)
ToweMickelsson

2014-04-09 @ 08:41:05
URL: http://ssannabizzozero.blogg.se/
Postat av: Fröken Grön

Super fin bild!

Svar: tack så mycket! :)
ToweMickelsson

2014-04-09 @ 08:41:55
URL: http://tillaandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0