Saturday.

Oh vilken kväll! Jag och Jessica tog kvällen i restaurangen och det kom huuur mycket folk som helst. Trots det så gick det bra. Alla gäster var nöjda och glada :)
Det nya kortsystemet vi har fungerar som så att när jag tryckt in summan så får gästen själv skriva i det totala beloppet (alltså om du ev. vill lämna dricks!) och alla gör misstaget att skriva in sin pinkod istället, eller råkar skriva två nollor för mycket (hehe, men som tur är hinner man trycka på avbryt....) och folk brukar alltid skämta "hehe jaha, de blev ingen sommarstuga i år då" och "se där ja, va generös jag är!" jo men en dricks på tvåhundratusen om kvällen skulle ju inte sitta helt fel! ;-)
 
Nu sitter jag här och kör nattpasset också. Väntar just nu på vår stammis som alltid checkar in 3 på natten, sen kan jag göra nattkörningen på datorerna. (ställa om dem till en ny dag.)
 
Har ni förresten sett vilken sötnos jag vaktade tidigare idag! Andre och Mimmis hund Bella. Vilken liten sötnos!
 
 
 


 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0