påskhelgen

GLAD PÅSK mina kära läsare!

Hoppas ni haft en underbar påsk med mycket kärlek, god mat och massa skratt!

 

själv så har min påsk firats hemma bland familj och vänner i Hälsingland.
Jag har gjort allt mellan himmel och jord och det känns som att jag varit väldigt effektiv!
På fredagen hälsade jag på farmor och farfar, senare under kvällen for syrran och jag till krogen där vi dansade till stängning.
På lördagen blev vi bjuden hem till mormor på påskmat, vi spelade kubb och badminton, tog en prommenad och krattade gräsmattan. Sånt som hör våren till.
 Söndagen fick vi fin främmande av några gamla bekanta från stockholm. Vi serverade Pulled Pork och skjöt med luftgevär. (vilken combo!)  och i måndags startade vi den underbara dagen i stugan tillsammans med farmor och farfar. vi åt tårta och solade på flotten vid vattnet, sen avslutade vi dagen med middag hos Mattias föräldrar innan det var dags att fara hem och börja jobba igen. Men nu sitter jag här och klockan slår strax 03:00 och halva passet är redan gjort. Sedan väntar tandläkaren kl. 8 innan jag kan gå hem och lägga mig igen. 

Hur som helst! Här kommer lite härliga påskbilder från helgen. :-)
 

Här har vi påsktuppen! haha, påsklilja med ben!

 
Påskbuffen var uppdukad, detta är den kalla sidan. Mormor kan hon! ♥
 
Såhär såg jag ut kvällen vi gick ut! :-)
 
Jag fick så härliga påskägg. Vissa fyllda med godis, i något fanns ett halsband  och i något så låg det ett presentkort i.
Tack hurreni!♥


Jag försökte skjuta med luftgevär men denna gång gick det inte alls bra.... Jag träffade inte en enda gång!
 
 
Fick trevligt sällskap på promenaden! haha sicka sötnosar va! ;-D


Här var det dags att inta The Pulled Pork!
 

Farmor njöt i vårvärmen!  Det är så himla fint och fridfullt vid vår stuga.


Och vår fina flotte!

Hm... antar att ni ser grodan men ser ni den svarta fruktansvärt STORA spindeln bredvid!?!
 

Kommentarer
Postat av: evaveva

mäh halsbandet fick jag inte se...

2014-04-22 @ 07:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0