trötter...

  Såhär söt var Rocky igår när han visade (läs: mattias tvingade på honom) sin jacka. Jätte söt!!! men han verkade inte gilla den sådär suuupermycket...   Vi utnyttjade timmarna till fullo igår när vi for hem. Först firades Thomas som fyller 25 år idag, GRATTIS! han fick en resa utav oss där både jag Hanna Anders och Mattias får följa med (det är ju alltid ett stort plus om presenten man ger bort gynnar en själv också! thihi) Mamma lagade sen mat åt oss, åh vad jag känner mig bortskämd där alltså. älgstek, hemmagjord potatisgratäng, sås, gelé- behöver jag säga mer?! Så sa vi hej till farmor å farfar, kika på film med thomas å hanna på kvällen och somnade sedan sent.... Inte så jätte smart drag utav oss kanske, eftersom jag åkte på långpanna idag (vi körde tillbaks till Sundsvall i morse.)och saken är ju den, att det inte blir bättre att veta av att jag börjar kl. 6:45 i morgonbitti. Buhu!  

Kommentarer
Postat av: Annika

Söt hund :)

Svar: Jaa :) ha en fin söndag! Kram
ToweMickelsson

2013-09-21 @ 18:03:26
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: VilmaLindberg

Haha va söt!

Svar: ja söta fina lilla Rocky! :)
ToweMickelsson

2013-09-22 @ 20:21:35
URL: http://vilmacovers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0