Svarta korridorer


Idag har jag jobbat, å jobbat, å jobbat, å jobbat...
Känns det som i alla fall, från 6:45-21 så de är väl tur jag har nära till jobbet! 

Apropå nära till jobbet- som ni redan vet så byggs det om på Baltic. Allt känns bara rörigt just nu faktiskt. Restaurangen är halv klar, då började gubbarna med något annat och samtidigt har de byggts 10 nya rum också! Och de rummen ligger väldigt långt bort i byggnaden, så långt bort att de hamnar snett under min lägenhet! Så där kommer det öppnas en ny korridor (som ni kan se på bilden nedan) och snart kommer jag slippa att ens gå ut genom dörren för att komma till jobbet! Jag går bara en trappa ner och in i nästa dörr, genom korridoren och poff! Så är jag på jobbet. bra va? ;-)

Och förresten de, checka in färgen! Svarta korridorer, hur snyggt!? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0