pic's from my weekend

I lördags for vi till sthlm tillsammans med Mattias bröder och min svägerska. (oh, känns stort att säga så.)
grabbarna gick på Nitro Circus och vi flickor hade spa-kväll. Win-Win alltså! (även om de kanske inte njöt lika mycket som mig och Hanna när vi shoppade under förmiddagen.)

Doften Moringa luktar huuur underbart som helst, så vi köpte både skrubben och body lotionet.


och till håret lyxade vi till det rejält! först shampoot från Matrix Biolace för färgat hår. Sen inpackning också från matrix, fiberstrong bamboo. (huuur underbart som helst. håret känns så lent varje gång jag använder det. och doften! wow.)


vi köpte jordgubbar, chips och pepparkaksdeg! haha inte nån vidare combo kanske... men gott alltihop.

och så åt vi middag för två nere i restaurang 46. väldigt romantiskt! ;-)

Nitro circus:
 
 

Kommentarer
Postat av: skriveromidag

Äääälskar moringan! Har body buttern, blir som att ha en mildare parfym på sig. :D

Svar: ja doften är ju helt underbar! :)
ToweMickelsson

2013-11-22 @ 12:03:17
URL: http://skriveromidag.blogg.se/
Postat av: sannas rum

Åh det låter som en helt fantastisk helg :) Och jag hade minsann inte tackat nej till produkterna från TBS, älskar dem :D

2013-11-22 @ 23:33:55
URL: http://sannasrum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0