okänd trollkarl...

jag ska berätta en pinsam sak som hände mig här om dagen...
 
Carl-Einar Häckner bodde här i veckan. Någon som känner igen det namnet?? haha för det gjorde nämligen inte jag.
Han ställde sig vid receptionen och ville köpa 6st loka utav mig, Javisst! svarade jag och frågade om han ville sätta upp dem på rummet. Ja gör det äru snäll, svarade han. Och så tittar jag frågande på honom och tänker happ... vilket rum då!? Och han ser att jag ser ut som ett frågetecken så han säger Ja men Häckners rum. Jag tänkte inte mer på det men han lämnar inte receptionen. Istället kommer två till (som jag fortfarande inte har någon aning om vilka de var) men de börjar prata om att de ska spela in en Podd tillsammans. (haha så vitt jag vet är det bara yngre kända personer som spelar in poddar och berättar om sina liv, vad de gjort, hur de blev kända osv.) Ingen vill väl lyssna på tre medelålders män tänkte jag bara....
Och så börjar Carl-Einar trolla med en kortlek. Eller han rättare sakt plockar ihop en hel kortlek från luften, en meter ifrån mig, så jag säger "jaha, så du kan trolla också! va roligt!" och då börjar han skratta och säger "jaavisst serru! nu ska jag visa dig!" och så står han och kastar upp en massa kort som försvinner, han blandar alla kort väl, och sedan ger han mig fyra jokrar efter varandra utan att titta på korten, och han säger till mig att kolla under kassan i receptionen för där ligger nämligen spader 5. (och hur han gjorde de har jag ingen aning om... kassan står ju jag framför och tangentbordet ligger uppe på...)  men där låg minsann spader 5.
 
Hur som helst så var han duktig och de var inte förrän Mattias kom för att hälsa på mig då han säger "ja men titta där, vad heter han nu då... han är väl känd?!" som det liksom klickade! hahaha ja just... pinsamt kanske...
 
 

Kommentarer
Postat av: sannas rum

Haha jag minns honom sedan jag var liten. Han är lite smålik han i Pantamerareklamen ;P

Svar: Men eller hur! nu när du säger det så håller jag verkligen med dig! :)
ToweMickelsson

2013-11-10 @ 20:04:27
URL: http://sannasrum.se
Postat av: Amanda

Hahaha han tog nog inte illa upp ;)

Svar: haha nej jag tror han tyckte det var lite roligt faktiskt.... :)
ToweMickelsson

2013-11-10 @ 21:02:15
URL: http://amandadudas.blogg.se
Postat av: Tess

Tusen tack fina du, vad glad jag blir! :) Kram

2013-11-11 @ 10:01:00
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se
Postat av: MADDISENJ.SE

hehe där ser man ;)

2013-11-11 @ 13:05:36
URL: http://maddisenj.se
Postat av: Filippa: En neuroatypisk blogg

Haha, underbart! Jag älskar Häckner, han är fantastiskt rolig. Och lite konstigt snygg också.

Svar: håller helt och hållet med dig! konstigt snygg var ordet!
ToweMickelsson

2013-11-22 @ 12:11:29
URL: http://neuroatypisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0