TIMBER

Här kan man inte köra.....
 
lämnade er över helgen, men nu är jag tillbaka med full kraft igen! 
 
 
Hoppade in i bilen och körde hem till mammis å pappis i Lördags. Körde 16 mil helt själv.... Inget att skryta om tänker ni men för mig så är det verkligen så!
varje gång jag sätter mig bakom ratten så tänker jag *Shiiit, kommer jag verkligen ihåg hur man kör en sån här?!?* eftersom det är så långt mellan gångerna... Ni kan ju tänka er själva
-jag går till jobbet
-jag går till ICA
-jag har 100 meter till shoppingcentrum & busstationen
-gymmet ligger knappt 1km här ifrån.
sååå när ska jag köra bil liksom?? (detta måste kännas väldigt tryggt att läsa för Mattias som precis lånat ut sin käraste ägodel, bilen, till mig hela helgen! hehe varsegod)
Så klart så kom den hem oskadd! OCH renare än vanligt, invändligt alltså.
 
nåja, tänkte visa er lite från min helg. har hunnit med massor så stay tuned! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0